fbpx

Klacht indienen of Feedback

Bij Top-X.nl doen wij onze uiterste best om alle content en informatie up-to-date te houden. Heb jij een klacht of feedback? Dan horen wij graag van je! 


Wij zijn te bereiken op werkdagen (Tussen 09:00 en 17:00) op het nummer: 06 28550723 of via de Mail: Klantenservice@Top-X.nl.


Ook kun je ervoor kiezen om onderstaand formulier in te vullen.

Klachtenprocedure Top-X.nl

Bij Top-X.nl streven wij ernaar om je de best mogelijke gebruikerservaring op onze website te bieden. Als je echter ontevreden bent of een probleem ondervindt gerelateerd aan de website, waarderen wij het als je dit aan ons laat weten, zodat wij de gelegenheid hebben om het probleem op te lossen en onze dienstverlening te verbeteren.

Hoe een klacht in te dienen:

  1. E-mail: Stuur ons een gedetailleerde e-mail met je klacht naar klantenservice@Top-X.nl
  2. Online formulier: Vul het klachtenformulier in op onze website (onderaan deze pagina)
  3. Telefoon: Bel ons op 06 28550723 tijdens kantooruren.

Proces na ontvangst van de klacht:

  1. Bevestiging: Na ontvangst van je klacht, sturen we binnen 24 uur een bevestiging van ontvangst naar je toe.
  2. Evaluatie: Onze klantenserviceafdeling zal de klacht beoordelen en zoeken naar een gepaste oplossing.
  3. Communicatie: We zullen je per e-mail op de hoogte houden van de voortgang en de afhandeling van je klacht.
  4. Oplossing: We streven ernaar om alle klachten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen [specificeer een tijdslimiet, bijvoorbeeld 14 dagen], af te handelen.

Privacy:

Wij verzekeren dat alle informatie die wordt gedeeld tijdens het klachtenproces vertrouwelijk zal worden behandeld.

Feedback:

Jouw feedback is waardevol en helpt ons om onze website en klantenservice continu te verbeteren. We nodigen je uit om na afloop van het klachtenproces je ervaringen en suggesties met ons te delen.

Klacht indienen formulier

Een klacht indienen kan via onderstaand formulier. Wij proberen klachten binnen 48 uur te beantwoorden. 

0 of 350
>